Är du en sån som gråter när ingen ser på?

Det är nu du ska fråga hur det är, så som du gjort förut?!
För jag klarar inte av att ta det steget just nu, jag vill inte verka svag.
 


Det gör fortfarande ont, och gråten sitter i halsen. Orden ekar i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska få ut dom?
Förstår du hur jag känner? hur jag mår? du gjorde mig så otroligt ledsen och arg. Jag vill bara skrika ut det här så hela världen hör och förstår hur det plågar mig och dig så mycket.. Men men ingen kan förstå. Ingen som varit i samma situation. Och jag lider med dig jag skulle vilja hjälpa dig men jag vet inte hur och det är det som gör så ont. För det känns som att jag sviker dig, på samma sätt som jag svek mig själv när jag var mindre. Jag vill hålla om dig och aldrig släppa dig och viska att allt kommer bli bra! Du ska inte behöva se det du ser, höra det du hör! Mitt hjärta går snart sönder helt. Det spricker och ögonen sprängs av alla tårar. Det gör ont ända in i skelettet på mig...


Jag älskar dig<3





Är du en sån som gråter när ingen ser på?

Kommentarer
Postat av: Mami:

Vad är det hjärtat???

Kram & Puss!

<3 <3 <3

2010-04-22 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0