John Bauer, fy!

Är så trött på alla motgångar och allt skitsnack. Folk som sviker och skitsnack bakom ryggen!
Blir trött på alla lärare som tror att dom vet allt och är bäst, fatta att ni inte är det, ni är vanliga människor som har valt att stå och lära barn hur man räknar typ. Väldigt roligt jobb?! Hatar när folk lovar att det ska bli "si" & "" och sen händer inte ett skit! Om ni inte vet, håll käften då! istället för att ljuga och tro att man ska tro på det! Patetiskt! Skaffa ett nytt jobb eller sluta snacka så jävla mycket skit, har hört så mycket under dessa 3år och vilken bra linje det var och allt som skulle hända! Vad har hänt? inte ett skit, det är mitt livs största misstag att välja Idrott/Hälsa på JB, ska du söka till gymnasiet? Välj inte JB! allt suger. Ångrar dock inte att jag träffat endel undebara människor som jag kallar vänner<3 det är det ända bra !


Känner att Kreta? kommer så jävla lägligt, slippa norrköping och allt där till för en vecka! (Y)






Välj inte JB!

Kommentarer
Postat av: emma

JAG HÅLLER MED!



JB suger åsnepung.

2010-04-20 @ 12:30:58
URL: http://eemmasveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0