:)


Har sovit hos forss sen i lördags och ska sova här hela veckan med :)
i lördags var det fest, det var super kul, dock skulle vi inte gått ut då det blev som det blev :P
på fredag kör vi igen. om jag inte ska jobba :P  just nu är forss och jossan och köper skivor och jag sitter själv hos forss och ska snart duscha. Mauro kommer runt 5 då blir det as god mat! men imorgon blir det ännu godare mat :D KINAMAT! så jävla gott. får min lön imorgon och det var skit mycket för att bara vara 4dagar :O !





HAHA gammal bild !





PHIA! du måste skriva till mig eller skypa eller maila eller vad som helst så jag vet vad som händer! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-24 @ 21:26:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Phia

Nu vet du vad som händer och hur läget ligger till.. Just nu har vi skypat i 2 timmar och 30 minuter, det är trevligt och får mig inte att känna mig så ensam som jag faktiskt i nuläget är!



Jag saknar dig en miljon Thaimat, jördnötssås med ris och kycklingfilé! <3

2010-08-25 @ 00:11:47
URL: http://sophialindberg.blogg.se/
Postat av: forss

haha, fyfan vilken bild xD

2010-08-30 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0