Läggdags?

Lördag:

hem till pappa, äta julmat och öppna julklappar och så! väldigt bra!


på kvällen vart det förfest och mys här med brudarna/victor ;) haha.. dom gick ganska tidigt för att hämta stämplar. sen fortsatte vi, sen kom vi på en super ide, och jag följde med ut och dansade en stund jag med. bara gick rakt in. HAHA! sparade 150kr (hade inte ens tänkt gå ut, men gratis är gott! det var en mysig kväll iaf! hoppas nyår blir lika bra. bra personer och en jävlans fest. och såklart min lilla phiaplutt! som jag ska pussa sönder på tolvslaget :)





haha. plus forss mauro och crille :)




ska sova ensam inatt och imorgon. tomt? skönt? vet ej!

du vet vad jag sa. tänk på det! du gör allt så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0