Tisdag, eller just det onsdag då klockan är över tolv..


har inte gjort ett skit sen i fredags typ. men rätt skönt. kollat film och umgåtts lite med crille forss anders och maria :) 

jag mår inte så bra just nu heller. men ska inte gå in på det, ibland har man sånna perioder, bara det att mina kommer allt för ofta just nu.. ingen lust till något!

Men imorgon ska vi hem till min storasyster där även lillasyster kommer vara så vi ska baka peparkakor, hatar det men kan ju iaf baka :P systertid! <3 

Torsdag blir det att fara till landet och bli firad i efterskott, av mostrar+mormorOmorfar.. Sen ska phialutta med in och sova här tills någon dag ingen aning men lär ju bli hela helgen och början på nästa vecka med :P  vi ska ha lite tjejmys på fredagen med vin och film! Jag älskar hon, känns väldigt sorgligt att hon åker snart :( men vi ska ha värsta bra dagarna efter jul då vi ska rida och åka häst och vagn, ska tvinga mauro och crille att rida med ;)  sen ska vi ha ett underbart nyår ihop! ♥





vill ha sommar nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Phia

Så absolut dunder underbart!<3

2010-12-15 @ 01:57:23
URL: http://sophialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0