!

Jobbig dag, men men. har varit hos mamma och snackat, skönt.

har en Stor klump i magen som inte kommer försvinna på ett tag. det är jobbigt och obehagligt.
aja, det jag vill säga är jag mår inte bra psykiskt just nu och så är det.. men jag är otroligt glad att jag fått en så himla fin och förstående mamma som alltid finns och ställer upp ger goda råd och tror på mig, för det är det viktigaste..<3

(Föresten tänker jag inte haka på trenden att gå på "diet" tills studenten ;) haha, eller ok, min deit, godis, pizza chips och läsk (Y)


min mamma är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Mami:

LOOOOOVE YOU BABY!

Now and 4 ever!

<3<3<3

(Tack för fina orden & detsamma!)

2010-05-12 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0