Jaja

Snart studenten, längtar.. ska bli så himla roligt! att avsluta efter 3 år, med skratt, gråt, bråk och massa annat! har varit en bra tid men på sista tiden har det ju varit lite upp och ner. Vilket betyder att man inte KAN gilla alla människor, inte ens försöka! menmen, hoppas på en bra student!

Jag saknar kreta och allt där, det var så skönt inga måsten eller krav eller något alls, bara ligga och sola hela dagarna, sova, mysa, äta gott. Hm, jag saknar det vi hade där för nu gnäller vi bara på varandra, eller njae kanske inte, men när vi var där var allt perfekt som i en bubbla, där jag hade velat stanna! Har en obehaglig känsla i kroppen. som att något kommer hända, något dåligt! det är jobbigt ;/

Imorgon är det fest, hemmafest för en gångs skull, shit det var länge sen! ska bli superkul =) men först skola, projektarbete och PBL, Fy fan! skita i skolan !? HAAH! måste ju ta mig ordentligt i kragen oxå, och träna!! det var för länge sen.. Saknar att svettas ;) (även att jag hatar svett..)

Hoppppppppppppppppas jag kan göra det! vill som fan, skulle bliiii så glad. Hoppas!!! :D



Kommentarer
Postat av: Mami svarar:

Det finns väl en anledning till att man kanske inte kan resa bort jämt.Dels skulle man inte uppskatta det för vad det är,men sen är det ju som så,att även om det är jobbigt & enformigt när man är hemma i vardagen så är det minst lika viktigt(om inte mer)att uppskatta det man har även här,och att vara rädd om det då oxå!

Kram <3

2010-05-08 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0