AJ SOM FAN! och andra svordomar

Kan inte sova, ligger i kramper på golvet för mina ben gör så jääävla ont! ingen ide att åka upp till akuten igen då dom påstår att det är benhinneinflammation, aa visst, fuck off! hela jävla benen värker och jag kan inte ens resa mig upp, knäna är svullna och det gör så jävla ont så jag funderar riktigt starkt på att hugga av dom! Asså känslan går inte att beskriva, det gör sååååå ont!!!  måste gå och kolla upp det igen, kan inte ha så här. kan inte sova heller på grund av värken!! men det är lugnt sovit 2timmar/natt denna vecka! vadå trött? 

ae nu ska jag gråta lite till och sen överväga att ta till kniven!




ont så in i helvete


Kommentarer
Postat av: emmap

vad sugit! plus att vården suger. men ingen kniv. (: <3

2010-11-07 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0