degiga bullar och trasig ugn


idag har jag varit med hanna vi har bakat bullar, men spisen är ju dum i huvet så efter 3 timmar i ugnen så var dom fortfarande degklumpar :S  aja, bara att kasta skiten :/  lite tråkigt menmen.. Vi har tillochmed bytt proppar men det är ju fel på hela skiten så bara att köpa en ny!!  Vi har rensat min gerderob och nu är det riktigt fint :) hihi.

sen följde jag hanna till teatern och  sen skjussade pappa hem oss så åt vi tacos :)  nu har vi varit på maxi med forss och fixat fribiljetter  tills fredag :)  längtar as mycket, kommer bli as kul!

imorgon ska jag och Elin till mammsen och sova där och mysa :) lääänge sen!

nu ska vi se på fotboll, eller ae ok vid 8 xD





Elin ponken och jag på min student :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0