Fredag



Vaknade nyss, är yr i huvet och helt slut i kroppen, antar att det är tabletterna..
Kanske ska ta något att äta också är hungrig. Tror mauro ska åka bort idag och kommer inte hem föräns imorgon kväll. :/ han sa att han inte ville åka om jag inte ville. men han får väl åka om han vill men han vill inte lämna mig ensam, söt!  Menmen får se hur han gör.

skit bajs fan att inte phia kan komma hit, jag kanske snor en bil och hämtar henne!?
'




saknar mitt blånda hår, min lugg och min percing!

Kommentarer
Postat av: Mami:

Du är rolig du! =))

Har du mörkare hår saknar du det blonda som faaan,och när du är blond ska du färga mörkare!

;DD

Kram <3<3<3

2010-10-09 @ 16:44:40
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0