HAHAHAHA


vaknade runt 12 och har bara kollat på tv, älskar att vi har typ alla kanaler :) massa filmer. ikväll ska vi käka med anders och maria, var där igår och käkade med och kollade på tv och spelade spel :) skit kul! ikväll blir det kebab och mario kart på wii!!  skänt att vi bor nära då kan man umgås varje dag.




favorit i repris någon helg :)?



hahha, läste en sak på en blogg, nämner inga namn. men fy fan vad patetiskt sagt, kunde fan inte sluta garva. aja, endel är ju som dom är så dom kan ju få leva i sin fantasi bubbla där allt är uppbygt av löngner och svek! men  dom kanske mår bra ändå! patetiskt asså.. HAHAHA




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:44:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0