?


i fredags blev det utgång:) riktigt lyckat faktist. inte varit på otten sen veckan innan studentveckan! :)

skulle ha gått på bröllop igår men jag hade så j*vla(!) mensvärk så jag kunde inte stå upp så blev soffan istället och springa och spy på toan titt som tätt. Blä hatar mens!!!!  forss fyllde år så jag och mauro bjöd på mat och bio på kvällen!! maten var jätte god och bion var skit bra, vi såg på SALT! riktigt grym film enligt mig :)

idag sov vi länge och sen åt god frukost! Mums. älskar frukost på helgerna. sen har vi varit på media markt och djurmagasinet och grejjer. Ätit och fikat hos forss och sett på film här:)  bra helg helt klart!





Jag har så mycket i huvet, så många ideér som jag inte vet hur jag ska få fram. Så mycket jag vill och så många vägar jag vill ta, vet ju inet vilken som är rätt än?! det är så svårt för jag vet vad jag vill och jag vet att jag skulle klara det men när jag sen tänker realistiskt så faller allt och jag känner att det verkligen inte skulle gå. vet inte hur jag ska göra! 





Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg, kika in hos mig och kommentera vilken outfit du tycker är snyggast :)

2010-09-06 @ 15:11:04
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0