:)

Är hos mamma, och ska snart se på film. har varit här sen 3 typ :P  har ätit kollat på idol, bakat typ.. får se när jag åker hem igen. mysigt att komma till  mammsen ibland och andas landet luft :P hehe..

ska ringa och klaga som FAN imogron, beställde kläder den 3sep.. har jag fått dom än? nej! det var 5 dagars leveranstid.. så nu 3 arga mail!! efter och svar som du får kläderna inom1-3 dagar så ska jag fan ringa upp och klaga som fan! blir så arg.. GHAA!


sen förra måndan har jag varit med phia varje dag, utgångar, film till sent på natten, fyllemat, snack, mys, skratt, mat, mat, MAT, hehe. har haft massa mys.. ska ses i veckan igen och i helgen såklart :P blir fest då igen =)
love you pullan <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0