17.53

Länge sen jag skrev ca 3 veckor. och mycket saker har hänt i mitt liv under den perioden, mest dåliga tyvärr, men allt dåligt har något bra med sig eller hur? har även hunnit vara utomlans vilket var toppen :) ska lägga in bilder från Egypten sen när jag fixat dom och så :)

Har sovit hos elin och pratat och myst, du är min bästa vän Elin, du har alltid funnits där och kommer alldit göra, jag vet vart jag har dig och du är en av de finaste personerna jag känner så snäll och så givmild och underbar. Du är min äldsta vän och jag är så glad att vi har varandra <3

idag har mamma tatuerat sig, as avis! blev fint, sen blev det stan och shoppade lite.. Har just varit uóch sprungit i skogen och tränat lite, duschat och ätit lite sallad! :)



lovelovelove<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dig Matilda <3 Gullig du är & jag instämmer! Jag är så himla glad att jag har dig som bästa vän <3 Du betyder oerhört mycket för mig. Bara att säga till när du vill komma hit <3 Du är alltid välkommen ! PUSS <3

2011-04-28 @ 23:26:43
URL: http://finest.se/Elsiss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0