jagövervägervarjedagochdetärintesjälviskt!



Jag vet att jag sagt att jag vill det, men jag vill inte.. Jag vill visa mig duktig och att jag också duger men inuti skriker jag! Det är inget för mig, jag kan inte jag är dåligt på det! Tycker det är jobbigt och svårt och gör fel hela tiden!! Du tjatar på mig och säger att det är bättre nu, att jag mår bra.. Men du vet ingenting, det är inte du det är jag. Det är inuti. Det gör ont, jag har ont varje dag, men du förstår inte.. Jag vill inte göra dig besviken så jag säger att allt är bra... Ingen ser in i en människa och det är väl tur det för då hade du sett och förstått och slutat tjata! Jag vet vad jag måste göra, överväger varje dag och det är inte själviskt, tänk på det!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0