manbrukarsägaattalltgårmendetärlögn!!!

Jag vet att det bara är en "övergångsperiod" men den har varit för länge, så man kan inte kalla det det längre. Jag vet att jag kommer nå mitt mål i "sinnomtid" men jag orkar verkligen inte vänta längre. Är så trött på att vänta och att se andra ha det jag drömmer om. Jag har inte så mycket val än den situationen jag sitter i då jag inte kan trolla mig till bättre.. Att stå i tacksamhetsskull och att vara beroende av folk är det absolut värsta jag vet och jag hatar den känslan! Jag har ett mål men jag undrar om de kommer att nås inom de närmsta 30 åren(!)
Jag ser inte ens en rak väg längre, det är bara massa hinder på vägen!



Vill känna frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0