mankanändrasiginidetsista


Det blev ingen bank idag, blir på måndag istället! Men jag har betalat lite till på resan det är inte så långt kvar! Haha!

har även letat flera lägenheter och anmält intresse, hoppas någon hör av sig snart så jag kan flytta!

Har handlat mat och fyllt på med kött/kyckling sallad och massa bär! Det går ju neråt iaf.. Ska bli kul att väga sig på söndag! =) känndes skönt när man provade lillesyrrans jeans och kom i dom, hon är 12 år! =)

Nu ska jag snart fixa maten och hänga tvätt.


dessa fina har jag intatuerat på revbenen. Den är jag otroligt nöjd med!

Kommentarer
Postat av: Alina

tack du! =)

2011-12-02 @ 15:51:53
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0