01.43



Ehm, ska man säga om nyår? har haft det betydligt roligare andra år, var extremt utråkad, trodde vi skulle festa hallå inte sitta och kolla youtube klipp :s men nu vet man ju det! inte så kul att inte göra något :s   men nu är jag den händelsen rikare. vet vilka man kan lita på och hur allt ligger till, otroligt glad för det, vem vill ha falska vänner? inte jag! snåla/pengakåta människor är nog det vidrigaste jag vet. Finns fan inget fulare än det! ursch.. Men nu lägger vi det bakom oss, jag är väldigt säker på att vi inte gick miste om något viktigt! och jag tar inte åt mig av vad en som som du säger, det betyder ingenting. börjar bara skratta när jag tänker på hur patetisk du är och hur otroligt dåligt du måste må, du trivs ju inte med dig själv när du klankar ner på mig, speciellt när det du sa inte har med saken att göra. men jag bjussar på det så kanske du mår bättre iaf!

nu ska jag ta min 3:e sista cigg.. har bara 3 kvar och sen är det slut! om vi kanske ska komma till thailand i april :)






en kreta puss :)

Kommentarer
Postat av: Majso

Bra där!

Rensa ut all negativ energi,det är absolut inte värt att slösa tid på,då kan man som sagt ha roligare.

Att dessutom inte sjunka till deras nivå är stort.

Det finns alltid människor som "bara" mår bra när dom gör andra illa,men innerst inne är det dom som mår mest skit!



Puss & kram!

<3<3<3

2011-01-03 @ 12:10:18
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0