15.28


vi har en hylla införskaffad från ikea i sommras, och ett vin ställ mauro fick på sin 20års dag, sosådär 1,5 år sen.. hyllan har stått i garderoben och sammlat damm och vinstället bakom soffan! jag har fått lovat av mauro för läääänge sen att "det fixar jag, det är lungt jag sätter upp dom.." " innan jul självklart!" aja, man kan inte litea på det andra könet så igår tog jag saken i egna händer och sa att nu ska det fan upp. Vi hoppade in i bilen till bauhaus (?) och köpte plugg och skruv! lånade borrmaskin av systers man! Hyllan är äntligen uppe. och vinstället ska upp idag! :)

min slutsats av det hela, vill du ha något gjort får du göra det själv!



Är så nöjd!


Blommor!


Lycka är att ha sig själv? haha!

Kommentarer
Postat av: Phia

Det blev super snyggt! Vill se hur vin stället blir också!:)<3

2011-01-06 @ 19:07:55
URL: http://sophialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0