17.10


Har varit på NT och kollat ett jobb, ska på en liten utbildning Tisdag-fredag. ska bli kul och hoppas jag lär mig allt fort så jag kan börja jobba :) känns såå skönt att ha något att göra även om det bara handlar om helgerna i början men sen kanske jag får sommarjobb oxå! skulle vara as bra!

aja, har varit hos Emma och hon och Mauro åt pizza och jag åt min suuper Goda naturdiet! duktiga jag.. Nu är Mauro och tränar och det skulle jag med ha gjort men hann inte köpa gymkort idag så får göra det imorgon eller övermorgon beror lite på hur lång tid utbildningen tar! Snart ska jag börja med maten till Mauro och sen se på tv.




Kommentarer
Postat av: Mami:

GRATTIS som fan säjer ja´och lägger till ett rungande HURRRRA! =)

Så jävla bra,och du kommer lära dej kvickt som attan-I know it :)

Puss & Kram <3<3<3

2011-01-17 @ 17:55:55
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0