20.10



Seg dag. lång. men har gått bra att jobba, bara sjukt pinsamt/pirrigt? där en stund ;) haha! Bästa idag kanske?!

har även hunnit med att betala på resan, äta hos farmor och förbereda mig inför imorgon.
ska jobba ensam för första gången imorgon, ska man påpeka att jag är så nervös så jag har kräkits?! aja det har jag iaf! NERVÖS är bara förnamnet! har så ont imagen. 

Ska se på let´s dance nu med crille forss och mauro sen ska jag faktist sova. sen blir det jobb och sen finspångsbadhus sen hem och fixa och på kvällen liten fest typ :)



GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE FINASTE BÄSTA VÄN PHIA! SAKNAR DIG SOM FAN. MEN JAG SKICKAR ETT LASS MED PUSSAR OCH KRAMAR OCH HOPPAS DU FÅR EN AS BRA DAG :) ÄLSKAR DIG!



Kommentarer
Postat av: Phia

Awee, mitt hjärta!

Jag saknar dig som tusan också!

Har skickat något på posten åt dig och mauro idag.. Dock tar det väl kanske ungefär en vecka innan det kommer fram;D

<3

2011-02-01 @ 03:33:52
URL: http://sophialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0