22.37




Helt förstörd, sovit igen några timmar på dan idag sov ingenting inatt! men men. satt med och lyssnade på samtal och antecknade lite från 07.00-10.00 samma tid imorgon och fredag! vet inte om jag vågar ta något samtal på fredag, mn får se hur det känns då! :)

Emma och jag hade mys iaf. färgade varandras hår drack kaffe såg på film och snackade om sakes som utedass och fula människor och så klart redigerade bilder, xD hahah
a! nu måste jag sova! ska upp kl 5 och duscha och sen fixa mig köra mauro till jobbet och sen åka till NT!



älskar denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi :) mys var de! Svara på mitt sms från igår ;0 puss <3

2011-01-22 @ 21:13:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0