23.55


har varit hos phia och åkt pulka bakom hästarna och grillat korv (hoppas phia skickar bilderna snart) :) sett på film och myst!  varit en snabbis hos mammsen och fick en superfin tavla hon gjort åt oss! Duktiga mamma, varför kan inte jag vara duktig på något? seriöst jag är inte det minsta bra på något sånt :/

var med forss förut och vi åt fruktsallad och såg på tv, hon var flumm idag haha :P ! mauro och jag ser på hockey nu, sverige, ja vad  ska man säga? förlängning just nu, får se hur det slutar!!



Imorgon blir det ungdomsmottagningen. se vet jag inte. kaske boka tid på vårdcentralen, misstänker att något ligger i klämm i min höft kan knappt stödja på benet. Inte ligga på det och om jag sitter förlänge så typ strålar det och gör sjukt ont! aja får se hur det känns imorgon!




moi & forss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0