Du är min Bästa vän Sophia! Jag älskar dig! ♥



jag läste just ditt fina inlägg phia. Blev rörd till tårar! jag skulle mer än gärna dela allt det du upplever just nu med dig! Jag saknar dig, varje dag. Känns så tomt att inte ha dig på vår soffa, men den finns kvar för dig! Jag har sovit i den ibland för att jag saknar dig. Ibland gråter jag för att min finaste och bästaste vän sitter så långt ifrån mig. Jag behöver dig, få skratta med dig och gråta i din famn. Få prata med dig och berätta allt jag behöver, få lyssna på dig och bara ha dig i min närhet! Det har inte ens gått 1 månad sen vi sa "hejdå!" men det känns som en evighet. Jag är så glad och stolt över dig som gör det här för jag vet hur mycket du vill! Men en sak är säker om du ska åka bort igen så ska jag fan följa med! Jag klarar inte av att sitta här och inte veta hur du mår eller vad som händer, inte vara hos dig! Det gör ont. Du är en så underbar vän som alltid finns för mig som stöttar och förstår du är oersättlig! Jag är så glad för det vi har, en helt unik vänskap! Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag saknar din klumpighet, ditt skratt och dina knasigheter :) 


Du är min Bästa vän Sophia! Jag älskar dig! ♥





Min fina fina vän ♥

Kommentarer
Postat av: Phia

Hahah, min roomie frågade just om en film och ser sedan att jag är helt tråögd och fråga: Nej, gråter du?! Nej för tusan, inte skulle jag göra något sånt!

Yep, allt längtar jag efter dig lite eller ganska mycket faktiskt och soffan även att den klibbar som tusan emot huden!



Lööövee You <3



2011-01-27 @ 06:51:35
URL: http://sophialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0