Träning och mat



har bestämt att ta tag i det här med mat och träning.. min kropp behöver det, dels vill jag gå ner några kilo, sen är det braför hälsan! Har varit sjukt lat på senaste tiden, sen mår man ju bra av att träna..

Ska snart iväg och gymma lite, var ju ca 1 år sen så får ta det lugnt i början, haha! tänkte köra överkropp idag!!

har även ätit nyttigt idag, frukost: Yoghurt,bär+russin
lunch: räksallad
mat innan träning:Kött,minimorötter tomat+ ägg.
efter träningen kör jag på en banan tror jag och kaffe såklart =)






lite att sukta efter!

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt att höra =)

Nu blir jag glad,jätteglad! :DD

Go Tilda GO!

Puss & kram♥♥♥

2011-11-24 @ 18:28:16
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0