jag orkar inte må som en påse skit hela jävla tiden! kan någon bara få slut på lidandet innan jag tar saken i egna händer...

‎- Jag har trillat till marken tio gånger om redan!
Du kom in i mitt liv som en trygghet. Vi är bra när vi samarbetar och jag känner mig inte ensam längre.

"Du kan inte. Du är inte stark nog att lämna mig. Du är inte tillräckligt bra. Du är inte värd något utan mig."

Du är min passion, min trygghet mitt allt. Det värsta är att jag vet att jag måste krossa dig en gång för alla. Jag vill inte men alla säger att jag måste. Jag har inte bestämt mig än. Så du finns kvar. -








jag vill inte komma ur mörkret. jag vill bara slippa allt. försvinna, förintas. nu för alltid! förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0