när det bara slår om.


Har haft en bra helg! En bra vecka faktist. början var inte bra men i mitten av veckan så vände det. Umgåtts med fina fina vänner, gjort saker vågat ta för mig! Kännt mig levande på ett märkligt sätt. Mått bra rent av faktiskt. Ångesten har gnagt i mig otroligt mycket men jag har stängt in den och ignorerat den så gott jag kan! Vilket jag får lida för nu i denna stund. Men det gör inget! tror jag, jag kan nog ta det för jag har haft så kul i veckan! Vill ha flera sånna här veckor. Hoppas det inte bara var en engångs vecka..


Fått någon slags uppenbarelse. Orden träffade rätt! Det är inte såhär jag vill leva, det är inte såhär mitt liv ska se ut! Jag vill hitta viljan att orka kämpa. Vart finns den? Orden du sa till mig fick mig att reagera och tänka till och inte bara skita i det. När du sa sommaren är våran då vaknade jag upp lite. några små ord gjorde så mycket! Hoppas jag kan tänka på det så fort det känns som jag vill ge upp! För jag har för mycket att förlora!


Jag ska kämpa.





Jag blir rädd när det går så fort. När jag växlar så fort.
Från att känna att det är på topp och i nästa sekund är allt botten.

Kommentarer
Postat av: Mami

Fantastiskt att höra =)

Precis SÅ ska du försöka tänka varje gång!

Höger,höger,höger! :)

You Go!

Pussar i massor♥♥♥

2012-04-09 @ 00:30:51
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0