Every person is unique, and remember there is only one of you!

 
 
 
ja jag vet att jag suger på att skriva. tycker inte det är kul alls och mitt liv kunde inte vara mera meningslöst och tråkigt! har iaf varit med phia mycket nu när hon varit hemma. varit i skåne 1 vecka igen. festat på tok för mycket. träffat vänner. varit på rix fm festival och druckit vin men fina vänner.. levt helt enkelt och mått relativt bra vissa dagar. 0ch vissa dagar har varit åt helvete men ångest och skit över saker som jag både kunnat och inte kunnat påverkat. men men över lag har dessa 3 veckor varit helt ok! 
 
idag har jag städat och tvättat ALLT som går att tvätta och lite till.. nu luktar det gott i lägenheten och det känns frächt att jag ska krypa ner i nytvättade lakan sen :)  imorgon ska jag ut på en PW en lång jävel har längtat efter att få vara ensam och bara göra det jag vill!! denna vecka ska jag vara ensam och bara njuta av det! ibland behöver man det. om det varit mycket liv omkring mig förlänge så måste jag få vara ifred någon vecka för att samla krafter osså!
 
 
 
 
min fina familj och älskade hund. och imorgon fyller lillebror 17 år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0